serwisy tvp

Mam problem z odtwarzaniem materiałów wideo

PROBLEMY Z ODTWARZANIEM WIDEO


Wyłączyłeś wtyczkę blokującą reklamy, a materiał nadal się nie odtwarza? A może masz inne problemy z odtwarzaniem naszych treści wideo? Jeśli tak, to skontaktuj się z nami i opisz swój problem.

Dużym ułatwieniem będzie dla nas podanie w korespondencji następujących informacji:
1. Krótki opis zdarzenia / problemu;
2. Dokładny adres strony www, na której wystąpił problem;
3. Marka i model urządzenia, na którym wystąpił błąd;
4. Nazwa i wersja systemu operacyjnego;
5. Nazwa i wersja przeglądarki internetowej;
6. Rodzaj łącza internetowego (np. kablowe, Wi-Fi, LTE) oraz nazwę dostawcy usługi.
Dużym ułatwieniem w diagnozowaniu problemów jest odczytanie logów z odtwarzacza wideo (uwaga – takie rozwiązanie jest możliwe wyłącznie na komputerach typu desktop).
W tym celu należy przejść następującą procedurę:


1. Kliknij w ekran odtwarzacza wideo (pozostaw kursor myszki na polu odtwarzacza) i za pomocą kombinacji klawiszy SHIFT+E uruchom ekran „ZGŁOŚ BŁĄD”

2. Pomiń pierwszy ekran klikając „DALEJ”.

3. Na kolejnym ekranie wyświetli się komunikat „PRZEŚLIJ INFORMACJĘ DO ADMINISTRATORA STRONY”. Całą zawartość tego ekranu skopiuj (jeśli tekst nie zaznaczy się automatycznie zaznacz zawartość klikając w pole tekstu i używając kombinacji klawiszy CTRL+A zaznacz całą zawartość, a następnie skopiuj z wykorzystaniem kombinacji klawiszy CTRL+C lub poprzez kliknięcie prawego klawisza myszy i wyboru opcji „kopiuj”). Skopiowany tekst wklej do pliku tekstowego (plik o rozszerzeniu txt, najlepiej zrobić to wykorzystując notatnik), dodaj jako załącznik do maila i wyślij na adres pomoc@itvp.pl