Mam problem z odtwarzaniem materiałów wideo

PROBLEMY Z ODTWARZANIEM WIDEO


W celu uniknięcia problemów z odtwarzaniem materiałów wideo zaleca się używanie przeglądarki Google Chrome, Internet Explorer lub Mozilla Firefox w najnowszej wersji. 

Minimalne wymagania systemowe: systemy operacyjne Windows 10, Windows 8.1, Windows 7, Mac OS X

Masz problemy z odtwarzaniem naszych treści wideo? Wykonaj poniższe kroki:

1. Zrób reset komputera oraz routera sieci, z której korzystasz; 
2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Często problemy wynikają z niestabilnego działania sieci lub jej obniżonej prędkości; 
3. Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji; 
4. Wyłącz lub odinstaluj wtyczki blokujące reklamy;  
5. Wyczyść pamięć podręczną i pliki tymczasowe przeglądarki;  
6. Sprawdź, czy wtyczki przeglądarki są aktualne; 
7. Wypróbuj inną przeglądarkę niż ta, którą zazwyczaj używasz; 
8. Spróbuj połączyć się innego połączenia internetowego (jeżeli możliwe);

Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami i opisz swój problem. 

Dużym ułatwieniem będzie dla nas podanie w korespondencji następujących informacji:

1. Krótki opis zdarzenia/problemu;  
2. Dokładny adres strony www, na której wystąpił problem;  
3. Zrzut ekranu lub zdjęcie komunikatu (jeżeli możliwe);  
4. Marka i model urządzenia, na którym wystąpił błąd;  
5. Nazwa i wersja systemu operacyjnego;  
6. Nazwa i wersja przeglądarki internetowej;  
7. Rodzaj łącza internetowego (np. kablowe, Wi-Fi, LTE) oraz nazwę dostawcy usługi.