serwisy tvp

Pomoc

STREFA ABO

Dostęp do Strefy ABO bez dodatkowych opłat otrzymują osoby fizyczne, które mają zarejestrowany odbiornik RTV i opłacają abonament radiowo-telewizyjny lub są ustawowo zwolnione z tego obowiązku. Ze Strefy ABO może korzystać również każda osoba, która zarejestrowała konto użytkownika TVP oraz wykupiła dostęp do Stefy ABO. Dostęp płatny to koszt 9,99 zł za 30 dni. Szczegółowy wykaz opłat pobieranych za korzystanie z poszczególnych Usług w serwisie vod.tvp.pl dostępny jest pod adresem: https://vod.tvp.pl/page/cennik,1653651.
Tak, dostęp do Strefy ABO przysługuje bez dodatkowych opłat osobom ustawowo zwolnionym z opłacania abonamentu RTV. Wymaga jednak założenia konta użytkownika TVP oraz przejścia weryfikacji potwierdzającej zwolnienie z opłacania abonamentu RTV.
Nie, dostęp do Strefy ABO przysługuje bez dodatkowych opłat osobom fizycznym, które mają zarejestrowany odbiornik radiowo-telewizyjny i opłacają abonament RTV lub są ustawowo zwolnione z tego obowiązku.
Nie, w serwisie vod.tvp.pl są treści, które ze względów licencyjnych oferowane są za dodatkową opłatą. Katalog treści dostępnych w Strefie ABO dostępny jest zawsze pod adresem: https://vod.tvp.pl/strefa-abo.
W Strefie ABO oferujemy dostęp do bogatego katalogu produkcji polskich i zagranicznych, w tym do filmów fabularnych, seriali, programów i filmów dokumentalnych. Aktualna oferta dostępna jest pod adresem: https://vod.tvp.pl/strefa-abo.
Katalog będzie stopniowo wzbogacany, ale część materiałów będzie dostępna jedynie przez określony czas ze względu na ograniczenia licencyjne. Aktualna oferta Strefy ABO dostępna jest zawsze pod adresem: https://vod.tvp.pl/strefa-abo.
Tak, część materiałów w Strefie ABO jest dostępna w jakości HD.
Aby zrezygnować z płatności cyklicznych za Strefę ABO musisz odpiąć swoją kartę kredytową. W tym celu przejdź do Twojego profilu a następnie kliknij w przycisk „Rezygnuję z płatności cyklicznej” i w następnym kroku potwierdź swoją rezygnację. Pamiętaj, że rezygnacja zacznie obowiązywać z końcem trwającego okresu rozliczeniowego, co oznacza, że do tego momentu możesz jeszcze oglądać treści dostępne w Strefie ABO. Opłata za kolejny okres nie zostanie pobrana.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

WYMAGANIA I PROBLEMY TECHNICZNE

Do prawidłowego funkcjonowania serwisu zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari albo Mircosoft Edge lub Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej 10.

W przypadku korzystania ze Strefy Widza i materiałów płatnych konieczne jest zezwolenie na zapis plików Cookie w przeglądarce.
Instrukcję dotyczącą tego jak wyłączyć wtyczkę blokującą reklamy znajdziesz tutaj.
Jeżeli chcesz oglądać programy lub transmisje spoza terytorium Polski - może się zdarzyć, że pewne materiały ze względów licencyjnych nie będą dostępne na terytorium kraju, w którym przebywasz.
Dotyczy to szczególnie transmisji sportowych, które mają wiele ograniczeń licencyjnych.
Jeżeli jesteś na terenie Polski i otrzymujesz komunikat o ograniczeniach terytorialnych spróbuj odświeżyć stronę. Jeżeli to nie przynosi rezultatu, prześlij nam zgłoszenie według tej instrukcji.
Jeśli nie odtwarzają Ci się treści wideo sprawdź czy spełniasz wymagania techniczne opisane powyżej. Jeśli mimo wszystko nie możesz odtworzyć żadnego materiału skorzystaj z tej instrukcji.

MATERIAŁY PŁATNE

Wejdź na stronę serialu, filmu lub na stronę vod.tvp.pl i wybierz odcinek, który chcesz obejrzeć. Po kliknięciu na wybrany odcinek wyświetli się okno z informacją, że jest to materiał płatny i należy wykupić kod dostępu. Kod możesz kupić wykorzystując SMS premium, kartę albo płatności on-line. Po dokonaniu zakupu i otrzymaniu kodu należy skopiować kod i wkleić go do pola „Wprowadź kod”.
Są trzy możliwości dokonania płatności: aktywacja „Strefy widza” dla osób opłacających abonament radiowo-telewizyjny, płatność poprzez SMS premium i płatność on-line przelewem lub kartą kredytową – wybierając opcję płatności online użytkownik zostaje przekierowany na stronę DotPay obsługującą bezpieczne płatności dla TVP. Należy wybrać dogodną formę płatności i czekać na przesłanie kodu mailem. Szczegółowy cennik dostępny jest tutaj.
Zależnie od wyboru sposobu transakcji (SMS, przelew lub płatność kartą), czas dostarczenia potwierdzenia może wynosić: dla SMS - od kilku minut do 8 godzin dla sms-ów z zagranicy; dla przelewów bankowych, pocztowych – od 1 do 3 dni roboczych, dla płatności kartą – do 24 godzin. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności czas realizacji zamówienia może ulec zmianie. Uwaga: w przypadku nie otrzymania informacji zwrotnej z kodem nie należy wysyłać kolejnych wiadomości tekstowych z zamówieniem.
Otrzymany mailem kod dostępu należy przekopiować do pola „wprowadź kod”, oraz kliknąć „oglądaj”. Kod otrzymany SMS-em należy bardzo dokładnie przepisać w to samo wyżej wymienione pole.
Koszt pojedynczego materiału zakupionego przez SMS jest wyższy ze względu na wyższe koszty operatorów komórkowych...
Czas aktywacji kodu to czas od otrzymania zakupionego kodu do jego pierwszego użycia w portalu. Dla wszystkich zakupionych w portalu kodów wynosi on 30 dni.
Ważność kodu określa czas w jakim od momentu jego aktywacji należy go w pełni wykorzystać.
Dla pojedynczego materiału czas ważności kodu wynosi 24 godziny. Od momentu aktywacji kodu materiał można oglądać dowolną ilość razy przez 24 godziny tylko na jednym komputerze, w przeglądarce, na której dokonano aktywacji kodu. Na innych komputerach kod ten nie zadziała.
Nie, od momentu aktywacji kodu materiał można oglądać dowolną ilość razy przez 24 godziny tylko na jednym komputerze, w przeglądarce, na której dokonano aktywacji kodu. Na innych komputerach kod ten nie zadziała.
W przypadku braku sms-a zwrotnego z kodem, nie należy dokonywać kolejnych zamówień, aż do czasu wyjaśnienia przyczyny problemów. Prosimy upewnić się, że proces płatności przebiegł prawidłowo. Należy upewnić się (sprawdzając „wiadomości wysłane” w telefonie), że sms o prawidłowej treści został wysłany na prawidłowy numer. Przyczyny mogą być różne: np. literówka w treści wysłanego sms-a, taki sms nie będzie zarejestrowany przez system. Szczególną uwagę należy zwrócić na literę „O” i na zero - są do siebie podobne. Czas dostarczenia SMS zwrotnego jest niezależny od Dostawcy (TVP S.A.), zależy od Integratora SMS (spółki Glide Investment sp. z o.o., co zostało określone w Regulaminie) oraz od dostawcy usługi GSM (operatora danej sieci). W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, z przyczyn niezależnych od dobrej woli Dostawcy, czas realizacji zamówienia może ulec zmianie. W przypadku braku otrzymania kodu należy skontaktować się z Integratorem SMS, spółką Glide Investment sp. z o.o., pod adresem: pomocsms@tvp.pl.
W przypadku braku e-maila zwrotnego z kodem, nie należy dokonywać kolejnych zamówień, aż do czasu wyjaśnienia przyczyny problemów. W przypadku braku otrzymania kodu należy skontaktować się z Operatorem płatności, z serwisem Dotpay – podając: nr transakcji nadany podczas wypełniania formularza Dotpay, imię i nazwisko takie jak podano w formularzu Dotpay, adres mailowy za pośrednictwem którego zawarto transakcję, skan dokumentu potwierdzenia wpłaty.
Prosimy upewnić się, czy zamówienie zostało zrealizowane, a wpisywany kod jest poprawny (częstym błędem jest wpisywanie np. litery „o” zamiast zera). Jeśli kod otrzymujemy mailem – zalecane jest przekopiowanie kodu z maila do okna sprzedaży, co pozwoli na unikniecie ew. błędów podczas przepisywania kodu. W przypadku wystąpienia dalszych problemów prosimy o zgłoszenie ich za pośrednictwem formularza kontaktowego.