serwisy tvp

Pomoc

Strefa ABO

Kto może korzystać ze Strefy ABO?
Dostęp do Strefy ABO bez dodatkowych opłat otrzymują osoby fizyczne, które mają zarejestrowany odbiornik RTV i opłacają abonament radiowo-telewizyjny lub są ustawowo zwolnione z tego obowiązku. Ze Strefy ABO może korzystać również każda osoba, która zarejestrowała konto użytkownika TVP oraz wykupiła dostęp do Stefy ABO. Dostęp płatny to koszt 9,99 zł za 30 dni. Szczegółowy wykaz opłat pobieranych za korzystanie z poszczególnych Usług w serwisie vod.tvp.pl dostępny jest pod adresem: https://vod.tvp.pl/page/cennik,1653651. Mam zarejestrowany odbiornik, ale jestem zwolniony z opłacania abonamentu RTV. Czy mogę otrzymać dostęp do Strefy ABO?
Tak, dostęp do Strefy ABO przysługuje bez dodatkowych opłat osobom ustawowo zwolnionym z opłacania abonamentu RTV. Wymaga jednak założenia konta użytkownika TVP oraz przejścia weryfikacji potwierdzającej zwolnienie z opłacania abonamentu RTV. Czy dostęp do Strefy ABO przysługuje osobom mającym zarejestrowany wyłącznie odbiornik radiowy?
Nie, dostęp do Strefy ABO przysługuje bez dodatkowych opłat osobom fizycznym, które mają zarejestrowany odbiornik radiowo-telewizyjny i opłacają abonament RTV lub są ustawowo zwolnione z tego obowiązku. Czy dostęp do Strefy ABO pozwala na obejrzenie wszystkich treści w serwisie vod.tvp.pl?
Nie, w serwisie vod.tvp.pl są treści, które ze względów licencyjnych oferowane są za dodatkową opłatą. Katalog treści dostępnych w Strefie ABO dostępny jest zawsze pod adresem: https://vod.tvp.pl/strefa-abo. Jakie materiały będą dostępne w Strefie ABO?
W Strefie ABO oferujemy dostęp do bogatego katalogu produkcji polskich i zagranicznych, w tym do filmów fabularnych, seriali, programów i filmów dokumentalnych. Aktualna oferta dostępna jest pod adresem: https://vod.tvp.pl/strefa-abo. Czy materiały w katalogu Strefy ABO będą zawsze takie same?
Katalog będzie stopniowo wzbogacany, ale część materiałów będzie dostępna jedynie przez określony czas ze względu na ograniczenia licencyjne. Aktualna oferta Strefy ABO dostępna jest zawsze pod adresem: https://vod.tvp.pl/strefa-abo. Czy w Strefie ABO jest możliwość odtwarzania materiałów w jakości HD?
Tak, część materiałów w Strefie ABO jest dostępna w jakości HD. Mam problem z poruszaniem się w serwisie lub z odtwarzaniem materiałów.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy skontaktuj się z nami. Napisz wiadomość na adres pomoc@tvp.pl.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA PO ZMIANIE WYGLĄDU SERWISU

Gdzie znajdę mój ulubiony program, serial?
Zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki, która znajduje się w nagłówku strony. Po wpisaniu w wyszukiwarkę fragmentu poszukiwanej frazy, system podpowie propozycje najlepszych wyników. Wszystkie dostępne w serwisie vod.tvp.pl programy i seriale można znaleźć wybierając odpowiednią kategorię z menu „KATALOG” znajdującym się w górnej części strony. Przegapiłem program w telewizji i chciałbym go szybko obejrzeć
Na stronie głównej vod.tvp.pl znajduje się moduł „Przegapiłeś w TV? Zobacz teraz!”, który prezentuje niedawno zakończone programy i seriale we wszystkich antenach TVP z pozycji dostępnych na vod.tvp.pl) Prezentowane wyniki można zawęzić do jednej konkretnej anteny. Ta funkcjonalność dostępna jest też z poziomu nagłówka każdej strony serwisu. W którym miejscu mogę znaleźć wszystkie dostępne na vod.tvp.pl materiały?
W nagłówku serwisu znajduje się menu „Katalog”. To właśnie tam znajdziesz wszystkie programy, seriale, filmy fabularne, dokumentalne i inne treści, które są dostępne na vod.tvp.pl. Czy wszystkie materiały będą zawsze dostępne w serwisie vod.tvp.pl?
Niestety ze względu na ograniczenia licencyjne, część naszych materiałów jest dostępna w ograniczonym wymiarze czasowym. Możesz je oglądać przez 7, 14, albo 30 dni od dnia ich publikacji. Informację o poszczególnych pozycjach, które wkrótce przestaną być dostępne znajdziesz na dole strony głównej w module „Zobacz zanim wygaśnie”.

WYMAGANIA I PROBLEMY TECHNICZNE

Wymagania techniczne
Do prawidłowego funkcjonowania serwisu zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari albo Mircosoft Edge lub Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej 10.

W przypadku korzystania ze Strefy Widza i materiałów płatnych konieczne jest zezwolenie na zapis plików Cookie w przeglądarce.
Na ekranie pojawiła mi się prośba o wyłączenie wtyczki blokującej reklamy, co robić?
Instrukcję dotyczącą tego jak wyłączyć wtyczkę blokującą reklamy znajdziesz tutaj. Mam problem z odtwarzaniem materiałów wideo, co robić?
Jeśli nie odtwarzają Ci się treści wideo sprawdź czy spełniasz wymagania techniczne opisane powyżej. Jeśli mimo wszystko nie możesz odtworzyć żadnego materiału skorzystaj z tej instrukcji. Jeśli nie znaleźli Państwo rozwiązania swojego problemu
Prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego bądź na adres pomoc@tvp.pl.

MATERIAŁY PŁATNE

Jak kupić kod dostępu do seriali i filmów?
Wejdź na stronę serialu, filmu lub na stronę vod.tvp.pl i wybierz odcinek, który chcesz obejrzeć. Po kliknięciu na wybrany odcinek wyświetli się okno z informacją, że jest to materiał płatny i należy wykupić kod dostępu. Kod możesz kupić wykorzystując SMS premium, kartę albo płatności on-line. Po dokonaniu zakupu i otrzymaniu kodu należy skopiować kod i wkleić go do pola „Wprowadź kod”. Jakie są formy płatności na vod.tvp.pl?
Są trzy możliwości dokonania płatności: aktywacja „Strefy widza” dla osób opłacających abonament radiowo-telewizyjny, płatność poprzez SMS premium i płatność on-line przelewem lub kartą kredytową – wybierając opcję płatności online użytkownik zostaje przekierowany na stronę DotPay obsługującą bezpieczne płatności dla TVP. Należy wybrać dogodną formę płatności i czekać na przesłanie kodu mailem. Szczegółowy cennik dostępny jest tutaj. Po jakim czasie otrzymam kod do aktywowania licencji?
Zależnie od wyboru sposobu transakcji (SMS, przelew lub płatność kartą), czas dostarczenia potwierdzenia może wynosić: dla SMS - od kilku minut do 8 godzin dla sms-ów z zagranicy; dla przelewów bankowych, pocztowych – od 1 do 3 dni roboczych, dla płatności kartą – do 24 godzin. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności czas realizacji zamówienia może ulec zmianie. Uwaga: w przypadku nie otrzymania informacji zwrotnej z kodem nie należy wysyłać kolejnych wiadomości tekstowych z zamówieniem. Gdzie mam wpisać otrzymany kod?
Otrzymany mailem kod dostępu należy przekopiować do pola „wprowadź kod”, oraz kliknąć „oglądaj”. Kod otrzymany SMS-em należy bardzo dokładnie przepisać w to samo wyżej wymienione pole. Skąd różnica w cenie zakupu pojedynczego materiału: SMSem a przelewem?
Koszt pojedynczego materiału zakupionego przez SMS jest wyższy ze względu na wyższe koszty operatorów komórkowych... Co to jest czas aktywacji kodu?
Czas aktywacji kodu to czas od otrzymania zakupionego kodu do jego pierwszego użycia w portalu. Dla wszystkich zakupionych w portalu kodów wynosi on 30 dni. Co określa ważność kodu?
Ważność kodu określa czas w jakim od momentu jego aktywacji należy go w pełni wykorzystać. Jaka jest ważność kodu dla pojedynczego materiału?
Dla pojedynczego materiału czas ważności kodu wynosi 24 godziny. Od momentu aktywacji kodu materiał można oglądać dowolną ilość razy przez 24 godziny tylko na jednym komputerze, w przeglądarce, na której dokonano aktywacji kodu. Na innych komputerach kod ten nie zadziała. Czy ten sam materiał (odcinek serialu) mogę oglądać na kilku komputerach w ramach jednego wykorzystania kodu czyli w ciągu 24 godzin?
Nie, od momentu aktywacji kodu materiał można oglądać dowolną ilość razy przez 24 godziny tylko na jednym komputerze, w przeglądarce, na której dokonano aktywacji kodu. Na innych komputerach kod ten nie zadziała. Kupiłem kod SMSem i nie otrzymałem kodu zwrotnego, co zrobić?
W przypadku braku sms-a zwrotnego z kodem, nie należy dokonywać kolejnych zamówień, aż do czasu wyjaśnienia przyczyny problemów. Prosimy upewnić się, że proces płatności przebiegł prawidłowo. Należy upewnić się (sprawdzając „wiadomości wysłane” w telefonie), że sms o prawidłowej treści został wysłany na prawidłowy numer. Przyczyny mogą być różne: np. literówka w treści wysłanego sms-a, taki sms nie będzie zarejestrowany przez system. Szczególną uwagę należy zwrócić na literę „O” i na zero - są do siebie podobne. Czas dostarczenia SMS zwrotnego jest niezależny od Dostawcy (TVP S.A.), zależy od Integratora SMS (spółki Glide Investment sp. z o.o., co zostało określone w Regulaminie) oraz od dostawcy usługi GSM (operatora danej sieci). W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, z przyczyn niezależnych od dobrej woli Dostawcy, czas realizacji zamówienia może ulec zmianie. W przypadku braku otrzymania kodu należy skontaktować się z Integratorem SMS, spółką Glide Investment sp. z o.o., pod adresem: pomocsms@tvp.pl. Kupiłem kod przelewem / kartą i nie otrzymałem kodu zwrotnego, co zrobić?
W przypadku braku e-maila zwrotnego z kodem, nie należy dokonywać kolejnych zamówień, aż do czasu wyjaśnienia przyczyny problemów. W przypadku braku otrzymania kodu należy skontaktować się z Operatorem płatności, z serwisem Dotpay – podając: nr transakcji nadany podczas wypełniania formularza Dotpay, imię i nazwisko takie jak podano w formularzu Dotpay, adres mailowy za pośrednictwem którego zawarto transakcję, skan dokumentu potwierdzenia wpłaty. Otrzymałem kod, ale nie działa, co zrobić?
Prosimy upewnić się, czy zamówienie zostało zrealizowane, a wpisywany kod jest poprawny (częstym błędem jest wpisywanie np. litery „o” zamiast zera). Jeśli kod otrzymujemy mailem – zalecane jest przekopiowanie kodu z maila do okna sprzedaży, co pozwoli na unikniecie ew. błędów podczas przepisywania kodu. W przypadku wystąpienia ew. problemów technicznych z odtwarzaniem płatnych materiałów wideo z naszego portalu prosimy o zapoznanie się z informacjami opisanymi tutaj. Czekamy również na Państwa maile pod adresem pomoc@itvp.pl. Jeśli nie znaleźli Państwo rozwiązania swojego problemu
Prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego bądź na adres pomoc@tvp.pl.