Jak wyłączyć wtyczki blokujące reklamy?

Odtwarzanie wideo może być wstrzymane przez oprogramowanie blokujące reklamy. Wybierz poniżej przeglądarkę, której używasz i przeczytaj jak krok po kroku usunąć ten problem.

Jeżeli wyłączyłeś wtyczkę, ale wideo nadal wyświetla się niepoprawnie przeczytaj tutaj jak przygotować zgłoszenie dla nas tak, abyśmy mogli rozwiązać problem.



Chrome



1. Otwórz menu przeglądarki, kliknij ikonę w prawym górnym rogu ekranu (trzy poziome paski)

Zdjęcie z opisem

2. W menu, które się rozwinie, najedź kursorem myszy na Więcej narzędzi potem wybierz Rozszerzenia, z sub-menu.

Zdjęcie z opisem

3. Na liście znajdź wtyczkę, która odpowiada za blokowanie reklam w twojej przeglądarce (Adblock, Adblock Plus, Ghostery, itd.) i odznacz (kliknij) pole wyboru znajdujące się po lewej stronie napisu Włączone

Zdjęcie z opisem

4. Ikona i nazwa wtyczki zmieni się na kolor szary, oznaczający tymczasowe wyłączenie blokowania reklam

Zdjęcie z opisem



Mozilla Firefox



1. Otwórz menu przeglądarki, kliknij ikonę w prawym górnym rogu ekranu (trzy poziome paski)

Zdjęcie z opisem

2. Kliknij Dodatki z menu, które się rozwinie

Zdjęcie z opisem

3. Z lewego panelu wybierz Rozszerzenia (jeśli jeszcze nie jest wybrane)

Zdjęcie z opisem

4. Na liście znajdź wtyczkę, która odpowiada za blokowanie reklam w twojej przeglądarce (Adblock, Adblock Plus, Ghostery, itd.) i naciśnij guzik ‘wyłącz’ znajdujący się po prawej stronie

Zdjęcie z opisem

5. Przy nazwie wtyczki pojawi się napis (wyłączony) oznaczający tymczasowe wyłączenie blokowania reklam.

Zdjęcie z opisem



Opera



1. Otwórz menu przeglądarki, kliknij ikonę po lewej stronie paska adresu (symbol ośmiu małych prostokątów)

Zdjęcie z opisem

2. Upewnij się, że przycisk Ustawienia (symbol zębatego koła) znajduje się w lewej kolumnie menu, jeśli jest przejdź do punktu 4.

3. Jeśli symbol ustawień nie jest wyświetlany w lewym pionowym menu, kliknij symbol zębatego koła w prawym górnym rogu (dostosuj stronę startową) i w dziale Nawigacja, zaznacz pole wyboru Ustawienia. Zamknij menu krzyżykiem w prawym górnym rogu.

Zdjęcie z opisem

4. Kliknij w ikonę Ustawienia w lewym pionowym menu (symbol koła zębatego)

Zdjęcie z opisem

5. Po prawej stronie ekranu pojawią się nowe opcje, pierwszą z nich jest Blokowanie reklam, odznacz (kliknij) pole wyboru znajdujące się po lewej stronie napisu "Blokuj reklamy i surfuj po sieci do trzech razy szybciej".

Zdjęcie z opisem

6. Blokowanie reklam zostało czasowo wyłączone.

Zdjęcie z opisem



Internet Explorer



1. Otwórz menu przeglądarki, kliknij ikonę w prawym górnym rogu ekranu (symbol zębatego koła)

Zdjęcie z opisem

2. W menu, które się rozwinie, wybierz Zarządzaj dodatkami

Zdjęcie z opisem

3. Na liście znajdź wtyczkę, która odpowiada za blokowanie reklam w twojej przeglądarce (Adblock, Adblock Plus, Ghostery, itd.) następnie kliknij na jej tytule prawym przyciskiem myszy i z menu, które się rozwinie wybierz opcję wyłącz

Zdjęcie z opisem


Problemy z odtwarzaniem wideo



Wyłączyłeś wtyczkę blokującą reklamy, a materiał nadal się nie odtwarza? A może masz inne problemy z odtwarzaniem naszych treści wideo? Jeśli tak, to skontaktuj się z nami i opisz swój problem. 

Dużym ułatwieniem będzie dla nas podanie w korespondencji następujących informacji:

1. Krótki opis zdarzenia/problemu
2. Dokładny adres strony www, na której wystąpił problem
3. Marka i model urządzenia, na którym wystąpił błąd 
4. Nazwa i wersja systemu operacyjnego 
5. Nazwa i wersja przeglądarki internetowej 
6. Rodzaj łącza internetowego (np. kablowe, Wi-Fi, LTE) oraz nazwę dostawcy usługi

Dużym ułatwieniem w diagnozowaniu problemów jest odczytanie logów z odtwarzacza wideo (uwaga – takie rozwiązanie jest możliwe wyłącznie na komputerach typu desktop). 


W tym celu należy przejść następującą procedurę: 

1. Kliknij w ekran odtwarzacza wideo (pozostaw kursor myszki na polu odtwarzacza) i za pomocą kombinacji klawiszy SHIFT+E uruchom ekran „ZGŁOŚ BŁĄD”

Zdjęcie z opisem

2. Pomiń pierwszy ekran klikając „DALEJ”.

Zdjęcie z opisem

3. Na kolejnym ekranie wyświetli się komunikat „PRZEŚLIJ INFORMACJĘ DO ADMINISTRATORA STRONY”. Całą zawartość tego ekranu skopiuj (jeśli tekst nie zaznaczy się automatycznie zaznacz zawartość klikając w pole tekstu i używając kombinacji klawiszy CTRL+A zaznacz całą zawartość, a następnie skopiuj z wykorzystaniem kombinacji klawiszy CTRL+C lub poprzez kliknięcie prawego klawisza myszy i wyboru opcji „kopiuj”). Skopiowany tekst wklej do pliku tekstowego (plik o rozszerzeniu txt, najlepiej zrobić to wykorzystując notatnik), dodaj jako załącznik do maila i wyślij na adres pomoc@itvp.pl

Zdjęcie z opisem

Jak kupować w serwisie?

  1. Wyszukaj interesujący Cię film lub odcinek serialu.
  2. Na stronie z wybranym materiałem zakup jeden z trzech pakietów lub wybierz płatność jednorazową za pomocą SMS lub przelewu. Płatności SMS obsługiwane są również z terenu Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Niemiec.
  3. Po otrzymaniu kodu (przelew / karta -na stronie płatności w systemie DotPay; SMS - w wypadku płatności premium SMS) kliknij w link „Masz już kod? Aktywuj go!"
  4. W wywołanym oknie pop-up wpisz otrzymany kod. Gotowe!
Pamiętaj: na aktywację kodu masz 30 dni od momentu zakupu. Ważność każdej licencji to 24 godziny. Oznacza to, że odtworzony w ramach pakietu/kodu odcinek lub film możesz odtwarzać dowolną ilość razy w ciągu 24 godzin.
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję pliki cookies z tej strony